Phone
סל הקניות שלי
שיאצו
  • :שיאצו - לרפא את הגוף בידיים סיניות
    שיאצו הינה שיטת טיפול וריפוי בעזרת מגע המבוססת על עקרונות הרפואה הסינית.
    טיפול בשיאצו התפתח ביפן לפני אלפי שנים. כיום הודות להכרה ביכולות הריפוי הנרחבות והיעילות של השיטה, הפכה שיאצו לאחת משיטות הטיפול המובילות במערב בתחום הרפואה המשלימה. 

    לפני הכל - אבחון
    טיפול שיאצו איכותי מתחיל קודם כל באבחון. בשלב זה עובר המטופל תשאול, בדיקת דופק ולשון שמהם לומד המטפל על מצב האיברים הפנימיים בגוף, מצבו הפיזי והנפשי שבו שרוי המטופל. גם במהלך הטיפול נבדקים מדדים שונים שיקבעו את אופי הטיפול שיותאם באופן אישי למטופל.

    לאורך זמן ניתן לטפל בעזרת שיאצו במגוון בעיות:
    החל מבעיות אורטופדיות, דלקות, פריצת דיסק וכן בבעיות מערכת העיכול, הנשימה, עור, מיגרנות, בעיות גניקולוגיות, בעיות נפשיות ועוד.

    כיצד מתבצע טיפול שיאצו?
    טיפולי שיאצו מתבצעים כאשר המטופל שוכב על גבי מזרנים בלבוש מלא כשהלחיצות על הגוף הינם באמצעות כפות הידיים, האצבעות, מרפקים וברכיים, הטיפול הוא ברוב חלקי הגוף (ע"פ צרכי המטופל) הוא נעים מאוד, משחרר ומרגיע.
    מהלך הטיפול משפיע על המרידיאנים (תעלות אנרגיה היוצאות מהאיברים השונים) הזורמים על גבי העור והשרירים, נפתחות חסימות ומשתחררים שרירים מכווצים. נוסף לכך, מתעלים אנרגיה במקרה של חוסר (מחזקים אזורים חלשים) ובכך מביאים את האיברים השונים בגוף למצב של איזון.

    טיפול שיאצו - אפשר להרגע... 
    במהלך הטיפול הגוף נכנס למצב של גלי אלפא (של אחד משלבי השינה) שבו יש רגיעה מוחלטת ומעין "התנתקות" מהחיצון. אנו נוגעים במרכזי עצבים בגוף שגורמים לשחרור של ניורוטרנסמיטורים מסוג סרטונין (חומר המופרש במוח בזמן שאנו מאושרים ושלווים) אשר גורם לנו לשכוח מהסביבה, הדאגות, הלחצים, ומשאר התופעות המטרידות אותנו בחיי היום יום וזהו הזמן שבו יכולת הריפוי של הגוף באה לידי ביטוי מוגבר.
     
    לאחר הטיפול מרגישים לרוב תחושה של רוגע ואף אופוריה שתפוג במשך היום, אולם השפעת הטיפול על הגוף נמשכת גם בימים שלאחר מכן. 

    טיפולים בשיאצו כוללים מגע בנקודות מסוימות בגוף שלעיתים יעלו רגשות שונים ויציפו חוויות שהודחקו במהלך החיים וזהו זמן טוב להפרד מאותו עול שנשאנו בגוף. מכאן שלעיתים ישנו מצב שבו מרגיש המטופל צורך לבטא רגשות כצחוק ובכי במשך הטיפול - דבר היוצר תחושת שחרור ועושר עילאי.
     
    דרך טיפולי שיאצו נלמד להכיר ולהקשיב לגוף, נתוודע ליתרונות ולחולשות שלו ונוכל להתאים את אורח חיינו לצרכיו ובכך לשפר בריאותנו באופן משמעותי.

    להשגת יעילות מרבית יש לעבור סדרה של טיפולי שיאצו בתדירות שמתאימה למצב המטופל.

    לתיאום ולהזמנת טיפול שיאצו, כתבו לנו בדף צור קשר או צלצלו עכשיו 077-50-55-255









טופס   הרשמה   לידיעון   אנרצ'י

    דוא"ל*
שם